dimanche 8 septembre 2013

Hand Stamped Sentiments Challenge #167

Bonsoir les filles !

Au cours d'un après-midi fort sympathique avec des filles super motivées ! voici une carte faite pour le challenge du site Hand Stamped Sentiments :

During a pleasant afternoon with my enthousiastic friends, i made a card for the HHS challenge website : 


J'ai utilisé le papier METRO SOHO du catalogue annuel et la découpe LOVE du catalogue saisonnier Automne-Hiver
I used METRO SOHO paper from the annual catalogue and a LOVE die from the Autumn-Winter season catalogue


D'après ce sketch :




BIZ !







8 commentaires:

  1. I love your take on the sketch! Your choice of DSP and coordinating colors are perfect :-) Thanks for joining us this week at HSS!

    RépondreSupprimer
  2. Thanks Brrenwick !
    I took pleasure to do it

    RépondreSupprimer
  3. Pas mal, pas mal !! Je vais essayer ce sketch !!
    Brigitte

    RépondreSupprimer
  4. So soft and pretty! I love the little splatter image in the small circle, too! Thanks for joining us at Hand Stamped Sentiments.

    RépondreSupprimer
  5. J'adore!! Encore plus belle en vrai!!! :) et bravo pour ton anglais :) bizou

    RépondreSupprimer
  6. Merci ma belle ! oui t'as vu pour l'anglais je me lance !
    bizou

    RépondreSupprimer